amintirile ma rascoleste… amintirile ma chinuieste

Era seara tarziu. Ei, nu chiar atat de tarziu.. dar oricum. De mult vroiam sa imi valorific o dorinta mai ascunsa decat cele clar exprimate in public, si anume: sa caut pe cele 2 “mari”retele de networking social sau .. ce alte denumiri or mai avea haifaive si faisbuc, fosti colegi de generala.(bine ca nu am inceput cu gradinita.. ca mi aduc aminte cativa).

Si (ca asa se incepe propozitia) gasesc. Gasesc destul de multi. Amestecati, adica de liceu care se stiau cu cei de generala si invers. Ce ma surprinde pe alocuri e ca nu am gresit deloc cu intuitia. Ce ziceam in aceasta perioada de general si liceu cam aia am devenit si toata personalitatea exploziva de atunci o gasesc in poze si in diverse statusuri. Adica, eu voi fi vesnicul negasit si cel “neinteles” fara a ridica un deget iar ceilalti sunt aproape asa cum mi am imaginat… Fericite cu ceea ce sunt.

Intrebare: cum puii mei daca iti faci un cont pe astfel de site uri… nu ai timp sa pui si tu o poza (asa cum nici eu nu am pus) sau de ce iti blochezi detaliile de cont? Pai nu de aia ti ai facut cont de la bun inceput? Ca sa te vada lumea in splendoarea ta.

Tuiterul o demonstreaza clar, unul dintre cele mai mari site uri perdante de socializare online sau .. whatever.. De ce ar vrea cineva sa stie in cateva cuvinte ce fac eu acum? La cate minti luminate si perverse sunt pe lumea asta… m as mira daca 1% ar spune ceva adevarat. “acum am cac…” – sa punem pe tuiter.

Oricum, ma bucur ca mi am revazut o parte din vechii colegi.. si o parte din cei pe care i am vazut (adica unii aveau doar o poza si atat) dar nu am contactat nici unul. Inca nu sunt dispus sa ma socializez la nivelul unor astfel de retele. Vrea cineva la o cafea, intr-o dimineata luminoasa la marginea unei plaje? Exagerez, dar ma simt mult mai in larg acolo la o masa decat in fata unui monitor, laptop sau mobil.

Leave a comment / Comentezi?

