Prima iubire: unde se uneste marea cu plaja

Imi aduc aminte de cand eram un ciutan de 5 anisori care tipa de frica cand trebuia sa intre in apa… Ai mei ma dadusera la inot. Nu o sa inteleg niciodata de ce parintii te pun sa faci lucruri pe care ei stiu sigur ca nu iti plac. Mai tarziu poate o sa inteleg, dar acum eu zic ca nu voi face asa ceva copilului nostru.

Anii au mai trecut.. pe la 12 ani.. nu am mai putut sa merg la inot. Diverse motive. 17,18,19 ani sunt anii pe care mi aduc aminte la plaja. Cred ca ajunsesem sa imi placa marea si plaja undeva in jurul la 14 ani… nu imi mai aduc aminte exact. Erau cateva zone in Mamaia in care stiai ca mergi la plaja si acolo sunt persoanele de varsta ta. De obicei pe masura ce te indepartai spre navodari media crestea.

Nu o sa uit niciodata; adierea vantului de dimineata.. prosoapele razlete din rasarit pe plaja plina de femei de varsta a 2a , gustul berii dupa o cursa pana la stabilopozi si inapoi (nu se inventasera baywatch-ii la noi), gustul sarat al pielii unei fete in ochii caruia te pierdeai o data cu soarele, meciurile de fotbal in care te mozoleai de tot de nisip, voleiul in care incercai sa impresionezi fetele, de zilele intregi petrecute la plaja, de pielea ta tuciurie, de drumul pana la plaja cu un prosop in jurul gatului si niste bani in buzunar, de locul unde se uneste marea cu plaja de dimineata pana seara, cea mai circulata ruta de pe litoral. La propriu: malul marii.

Vara asta nu am facut nici o baie in mare…

PS: de ce nu i se zice malul plajei?

Lucrurile astea nu mi le vor lua niciodata Udrea, Base, Mazare si altii care au fost si vor venii.

Leave a comment / Comentezi?

