A fi sau a nu fi… tatuat?

Ma gandeam ca acum cativa ani am fost foarte aproape sa imi fac un tatuaj. Nimic iesit din comun. Un tatuaj simplu colorat usor si reprezentativ pentru mine. Acum peste 10 ani… intrebarea este: mi ar placea acelasi tatuaj?

Trecand peste toate discutiile care apar si ca de ce si cum si ca nu e bine ca astia tatuatii sunt naspa.. si tot asa, inteleg de ce suntem inca niste comunisti.
Daca o persoana isi face un tatuaj, devine un paria, un neadaptat, respins de multa lume din societate. Dar pe de alta parte, ne place sa zicem ca suntem umblati prin multe tari si ca am vazut multe si ca suntem deschisi la minte, nu ca astia care ne conduc. Vorbesc de generatia de sacrificiu de 30-40 de ani… care a iesit din comunism si unii dintre ei au iesit si pe strada.Cu toate astea, vedem un tatuaj si gata, dupa o idee preconceputa, suntem in stare sa scoatem furcile si cu torte de foc sa ardem blasfemia de tatuat si tatuaj. In alte tari… este considerat a fi chiar o forma de exprimare si un raspuns la intrebarea: “Cine esti?” – si nu un contabil sau un avocat sau un macaragiu sau mai stiu eu ce.

Fiecare ar trebui sa stie daca poate sa traiasca cu o inscriptie sau un desen pe el. Dar ma intreb, oare daca ai facut unul.. mai vrei unul? Si la al catelea te opresti? Cand o dai in ridicol?

Eu nu sunt inca pregatit. Dar as vrea.

PS: Am un coleg care are 5 tatuaje. Interesante. Dar eu nu mi as face nici unul din ele. El nu regreta nici unul facut. Parerile sunt impartite, dar semnificatia lor am inteles-o. Cu toate astea, tipul e profesional si isi ia munca in serios.Da, e roman.

Leave a comment / Comentezi?

