Talk show – live

Talk show – tradus mot a mot este un spectacol al vorbirii. De ce sa lasam cuvantul sa se identifice numai cu ce se petrece la TV. Un talk show poate exista in realitate. In diverse forme, ca cel de la televizor cu tiganeli si certuri si presupuneri proaste sau unul la care am asistat eu.

Nu stiu cine si cati ati intalnit sau ati participat la un talk show la TV, dar eu m-am simtit ca intr-un platou. Si totusi nu eram. Eram intr-o camera de pe o nava.

Am participat la o discutie cu 3 oameni maturi de diverse varste, educatii atat profesionale cat si cele de acasa, cu diferite principii, in care m-am simtit ca la un talk show de calitate. Vorbele nu zburau aiurea si gratuite, din contra pline de substrat si subinteles si cu multiple rasturnari de situatie. E al naibii de greu sa te bagi in discutie fara sa nu scoti o prostie pe gura sau vreo intrebare care suna ciudat. Am auzit discutii despre unu zis “Chioru”, “Mortu” sau …”Shogunul” sau “Sarpele” , nume codificate. Pentru un neavizat asta nu inseamna nimic dar pentru cine intelege sa zicem ca – virgula – “Chioru” este un personaj public:). Oricum revenind, o conversatie plina de inteles si care iti tine interesul si neuronii treji, intre 3-4 oameni care si-au expus, sustinut ideeile si chiar s-au inteles.

Este foarte interesant sa iti auzi o caracterizare a propiei persoane rostita de alta persoana si creata pe moment, fara nici un pic de voalare. Nu stiu cati ar putea sa faca asta si sa nu se certe intre ei. Adica sa accepte felul in care sunt si in care sunt perceputi. Cred ca e ca un dus rece. Bine ca nu eram eu ala caracterizat:)

Leave a comment / Comentezi?

