Descoperiri

In ultima vreme mi-am redescoperit pasiunea pentru desen. Din creion. O sa incerc sa fac si trecerea din creion in PS. Dar nu orice fel de desen. Comics-uri, daca se poate zice asa. Imi plac liniile, trasaturile exacerbate, curbele voluptoase si frumoase dar si faptul ca poti face orice , absolut orice cu personajele. Inspiratia ca si tehnica in ultima vreme mi-a fost asigurata de un mare talent romanesc si unul britanic:

BEN IS HERE

Oricum si Velma tot preferata mea e in raport cu  Daphne… (who am I kidin’….)

Petry cu primul desen de pe blog ( restul e istorie)

Leave a comment / Comentezi?

