postul…

Eu am intalnit. Nu stiu altii, dar eu am intalnit. Persoane care sa iti ramana in minte pentru o anumita chestie, nu stiu cum sa o definesc, pentru felul de a fi in combinatie cu imaginea lor. Astfel de persoane sunt peste tot, dar persoana care mie mi se pare ca are ceva special sau acel ceva, pentru alta persoana nu are nimic, este doar o alta persoana care trece pe strada. Strange, very strange.

In alta ordine de idei.. revin cu desene…animale animate sau personale, promit.. doar ca o sa mai dureze ceva.

Leave a comment / Comentezi?

