Intr-o duminica soarele era prea matinal

Stiu sentimentul cand stai cu fata la geam, intr-un pat mare si pufos iar printre crengi si si jaluzele soarele iti mangaie trupul si fata. Deschizi ochii incet si langa tine sta ea cu pielea de catifea si mirosul dulce de vanilie. Cearceaful infasurat pe coapse nu acoperea decat forma arcuita a spatelui iar parul brunet se revarsa pe perna ca o noapte care se stingea usor. Trupul ei se odihnea langa al meu, atingandu-mi cu spatele ei pieptul si cu picioarele zvelte si fine, picioarele mele. Am sarutat-o pe un umar usor cu buzele un pic umede. Nu i-am vazut fata dar am simtit parca cum a deschis ochii si apoi i-a inchis la loc. M-am tras mai aproape de spatele ei aruncandu-mi in reluare ca intr-un film bratele peste ea in timp ce am sarutat-o din nou in acelasi loc dar mai apasat. Am simtit-o cum cu ochii inchisi si-a impins si ea trupul inspre mine. Ii simteam fiecare curba si atingerea pielii in cele mai sensibile zone. I-am simtit si mana mica si gingasa care m-a prins de mijloc si m-a tras mai inspre ea. Rotunzimea plina si ferma a fundului m-a atins apasat in ceea ce simteam ca s-a trezit deja. Un pat plutea in aer in mijlocul camerei in timp ce soarele diminetii ne urmarea mainiile lacome. Stiam ca s-a trezit si ca sta cu ochii inchisi in timp ce se onduia sub mangaierea mea. Am strecurat o mana pe sub gatul lung si prin parul desfacut atingandu-i usor moliciunea unui san care se dezmierda in palma mea. L-am cuprins mai ferm chiar daca nu imi incapea in mana si el statea asa cu o greutate placuta si parca neadevarata. Urmatorul sarut a fost in spatele urechii pe gat, moment in care am auzit un mic geamat.

S-a intors cu fata la mine si atunci am vazut de ce ma trezise soarele de pe geam… ochii si gura intredeschise ma priveau ca si cum ar fi gata sa ma absoarba intr-o noua dimensiune ireala. I-am mangaiat obrazul si mana a coborat in jos peste sanii jucausi si opintindu-se de sfarcurile tari, trecand peste abdomenul duios ce inca se onduia si oprindu-se in mijlocul coapselor. Am simtit din nou cum ceva fierbinte ma atinsese in palma si parca prinsese viata iar corpul din fata mea avea un zbucium dulce care ma atragea mai aproape si mai aproape.

Am cazut pe spate si deasupra un inger statea in lumina soarelui cu parul negru strecura lumina in fasii lungi peste fata mea. Din ochii magici am inteles dorinta si din apasarea buzelor, sorbindu-mi jumatate din fiinta, am simtit tot corpul care se aliniase langa al meu. I-am prins rotunjimile in maini tinand-o cat mai ferma si dupa asta un geam dual a inundat camera. Fierbinteala corpului ei m-a cuprins intr-o ameteala palcuta. Ea s-a ridicat de la mijloc cu sanii in aer care inca se miscau chiar daca corpul ei se oprise. Din inaltimea lor imi venea sa ii prind si sa ma sufoc pe rand cu ei si chiar cu amandoi. Miscarea luase amploare si tot ce mai puteam sa fac era sa imi las placerea sa circule prin tot corpul in lumina care parca plutea in dimineata de duminica. Mijlocul se onduia iar fierbanteala crestea; i-am mai simtit buzele moi de data asta cum imi dadeau tarcoale si apoi parca se infruptau din mine. Pielea si tremurul carnii care se lovea de interiorul coapselor mele era ca un zgomot placut al unui tren care te ducea intr-o lume aparte, intr-o lume ce isi deschidea usa din nou. In lumea aceea placerea isi depasea de fiecare data limitele si fiecare mangaiere era ca o retraiere a acelorasi emotii dar de care nu te puteai lipsi. O stiai, o cunosteai, nu era ceva cu totul nou dar era incredibila, de nestapanit si plina de o dependenta vecina cu fericirea.

———————————————————————————————————————————————-

Dusul fusese revigorant. Dimineata se transforma usor in mijlocul zilei. Afara masinile din intersectie claxoneaza habotnic si respiratia este vizibila din gura trecatorilor.

In bucatarie, langa masa, cu spatele la mine ea pregateste micul dejun. Tricoul pe care il poarta nu acopera decat jumate din formele rotunde lasand sa se intrevada linia chiloteilor negri care se pierd intre formele pline si jucause. Parul cu varfurile umede ii ating umerii rotunzi. Mirosul de vanilie este amestecat cu cel de paine prajita si un ceai cald de fructe. Nimeni nu zice nimic dar zambetele de pe fetele noastre povestesc totul. Si totusi in lumina calda a zilei, m-am apropiat de ea si am cuprins-o in brate scufundandu-mi nasul in parul umed. Mainile i s-au oprit si parca astepta sa vada urmatoarea miscare a mea. O mana a urcat in sus peste tricou in cautarea unui san tremurand ce se revarsa peste palma mea printre degete. Ma chinui sa-l prind cat mai bine sa-l mangai sa-l fac sa ia forma palmei mele, trecand usor peste sfarcul intarit. Cealalta mana coborase in jos peste abdomen intre picioare apasand usor cu degetele unite carnea moale dintre picioare. Am simtit cum i se arcuieste spatele scapand din mana un cutit de bucatarie si un borcan de dulceata in timp ce mana ei imi tragea soldul meu cat mai ferm inspre ea. Am prins-o de sold si am tras-o mai cu putere inspre mine simtind caldura dintre fesele ei mari si rotunde care parca ma prinsesera cu totul de mijloc si imi doream din ce in ce mai tare sa ajung si mai inauntru. In timp ce o tineam aproape de mine cu o mana , cealalta i-a dat drumul sanului jucaus si s-a infipt in parul moale si putin umed impingand-o de cap sa se aplece, in timp ce degetele o tineau ca o agrafa, de par.

– Vrei sa ma…? Iar? a gemut ea in timp ce se aplecase peste masa.

Ii simteam pielea fina ca coapselor si a picioarelor, in timp ce si le departa ca sa-mi faca loc. Cu o miscare scurta i-am ridicat tricoul trecandu-mi mainile printre sanii goi. Mi-am lipit si pieptul de spatele ei aplecand-o peste masa din bucatarie. Musamaua se lipise de sanii generosi strivindu-i de masa. O mana revenise in parul umed iar cealalta era pe soldul ei,in timp ce cu mijlocul meu o presam de marginea mesei. Totul se petrecuse cu incenicitorul si mirosurile mesei si al ei se amestecau imbietor si ma faceau sa ma simt stapan. Stapan pe mine, pe trairile mele si ale ei. Simteam muschii coapselor si al feselor care tremurau cum se incordeaza. Dintr-o data m-am simtit impins si fortat sa fac un pas in spate. S-a intors cu fata la mine cu zambetul de fetita obraznica si ochii semi ascunsi printre firele negre de par lung. Am simtit buzele pe langa gatul meu cum imi ademeneau pielea sa se trezeasca la viata. Sarutarea apasata care tot cobora in jos, iar sanii care pregateau terenul ma mangaiau atat de ametitor pe abdomen si mai in jos simtit toata puterea cum fuge din genunchi. S-a ridicat repede si-a lipit mijlocul de al meu. Goliciunea si fierbanteala corpului ma molesise din toate incheieturile iar singurul punct de sprijin ramasese in mijlocul ei si al meu. Mainile mele erau ca 2 masini exploratoare tragand de spate de carnea acum moale acum tare.

– Ce vrei sa fac? ma intreaba in soapta ea ridicand din nas usor in timp ce ochii ma priveau mijit de placere.

Nu am raspuns nimic. Am prins-o de mijloc si am intors-o tinand-o totusi lipita cu spatele de mine. Masa era prea departe sa ajunga la ea. Acum eram doua corpuri goale unul in fata celuilalt care se atingeau repetat in timp ce mainile cautau un sprijin formele celuilalt. Nu i-am mai zis nimic. Am lipit-o de masa cu mijlocul pe margine si cu fata spre masa si m-am asigurat ca sanii s-au lipit de musamaua rece. Doua mici gemete s-au auzit la unison. M-am aplecat peste ea luandu-i forma de echer si asigurandu-ma ca toata fiinta mea e lipita de a ei i-am cautat cu mana mea gura. O serie de cuvinte si-au schimbat propietarul. M-am ridicat drept si atunci am simtit din nou puterea ce ma cuprinsese la inceput. Eram unul si acelasi si cu toate ca nu ne vedeam fata in fata, spectacolul miscarilor era puternic si gratios, iar sentimentele de placere erau la controlul meu. Vroiam sa ajungem la gemete comune asemenea unei simbioze andorgenice. In timp ce corpurile noastre se zbateau frenetic picioarele cautau un sprijin pe gresia rece masa se misca sistematic in fata. Masa era rece, gresia rece, insa mijlocurile noaste erau fierbinti pe interior. Alte soapte s-au transformat in cuvinte cu rezonanta animalica si indrumari sacadate. Deoadata toata puterea pe care o dobandisem in lumea in care traiam disparu subit si neanuntat, iar in timp ce corpul ei ce se sprijinea pe masa devenise sprijinul meu. Doua respiratii agitate si neregulate s-au intalnit intr-un sarut umed cu ultimile sfortari. Genunchii tremurau…

——————————————————————————————————————————————————–

Leave a comment / Comentezi?

