Plangerile romanesti

Iar nu sunt in tara. Am mai zis asta. Si totusi 80% din echipajul navei care este roman se plange. Se plange ca e greu. Se plange ca nu e bani. Dar cand vine vorba de munca se baga ultimii. La fel si in tara. Credeti ca in alte tari guvernele si conducatorii nu au jocurile lor de culise? (mai ascunse cei drept). Am observat diverse atitudini ale altor nationalitati. Nu-i convine ce vede la televizor, il inchide. Cei mai multi se amuza si dupa aia il inchid. De ce? Pentru ca maine trebuie sa mearga la munca. Daca am mai lasa din crimele de la ora 5 sau monologurile de la celelalte televiziuni si ne-am concentra pe munca si pe ce trebuie sa facem, nu numai ca am fi mai fericiti, dar si mai bogati. In Ro, inca se mai prosteste poporu cu televizoru. Si da, romanu e lenes si puturos. Nu toti, majoritatea.

Bineinteles ca acum, cine a terminat o “facultate”, vorba aia, e telectual. Pai cum sa fie el/ea sofer sau vanzatoare sau un simplu gestionar pe 10-12 milioane cu facultatea in buzunar? Uite asa. Cine sa munceasca si muncile astea?

Ma plang si eu. Ca sunt roman.

 

Leave a comment / Comentezi?

