Vplay.ro

Am renuntat la torrente si alte tipuri de descarari. Filmele astept sa apara intr-o varianta vizionabila. Vplay.ro are toate serialele cele mai tari ale momentului. Mi-am facut abonament. 10 euro pe 6 luni. Deci pentru vreo 7 lei/luna ma uit la ce serial vreau (lie to me etc) sau recuperez din seria Top Gear. Ptr ce sa mai imi ocup spatiu pe hard?  Din moment ce am platit prin Vodafone, cred ca e ok din punct de vedere legal. De ce sa mai downloadez seriale si top gear-uri? In curand multe alte servicii de genul acestui, vor deveni cat mai accesibile. Sincer, de abia astept. Si de ce nu, un mic business poate fi facut din genul asta de site-uri.

Ca sa nu mai zic ca poti sa vezi gratis fara nici un ban vreo 2 ore pe zi ce vrei tu. Ca timp poate nu am mai mult timp pe zi de 2 ore. Problema e ca nu sunt legate si daca il lasi deschis, cele 2 ore mocca se consuma pana revin la laptop. Cu cont platit s-a rezolvat problema. Aaaa si daca suma asta vi se pare asa scumpa, site-ul permite maxim 3 ip diferite intr-o ora. Imparte banii si contul si parola cu inca 2 prieteni si 7 lei/luna vor fi de fapt 2,5 lei. Puii mei daca nici asta nu mai inseamna accesibil. Atunci ce frate? Aaaa, am uitat, la romani daca e mocca e accesibil. Da, asa e. Nu e accesibil.

PS: Lie to Me incepe cu sezonul 4 in sept. Dar pana atunci pot sa revad in liniste din nou cele 3 sezoane.

4 comments on “Vplay.ro

  1. La un moment dat cred ca mergea sectiunea de la ei de terms of use, unde scria 3ip, dar nu mai sunt sigur. Oricum, 2 ip am incercat si merge sigur.O sa incerc si cu 3…

  2. Cum platesti pe vplay, nu gasesc sectiunea de abonare. Vreau sa ma abonez si nu stiu cum, nu au nici date de contact???

    Multam’ anticipat pentru ajutor.

  3. Se pare ca s-au scos conturile platite sau V.I.P. Eu am cont platit de pe 7 februarie pe 6 luni si desi a expirat teoretic nu am nici o limitare la seriale. Ceva discutii si pe aici

Leave a comment / Comentezi?

