Unii romani chiar au talent

Nu am scris nimic pana acum despre Romanii au talent. Am asteptat pana la sfarsit si acum nu stiu cu ce sa incep. Finalistii,juriul sau prezentatorii…(oricum dk nu le pun pe hartie le uit :D)

Prezentatorii: Smiley – un pas mic pentru omenire un pas gigant pentru el. Poate pana pe Marte. S-a descurcat, asta e cuvantul si pe alocuri chiar a fost placut sa-l asculti.

Pavel Bartos (Burtos) – sa-ti infingi unghia in gat d-le Banica Jr. A fost o gura de aer proaspat printre zecile de prezentatori de showuri tv. Mai are de invatat comportamental ce sa zica si cum sa se comporte dar am apreciat sinceritatea cuvintelor care ii ies din cap si din gura. La el, ies concomitent. Ex. A facut-o pe Groza … groaza.. si s-a vazut pe fetele celor din jur ca nu a fost o gluma repetata. Iar el s-a fasticit de-a dreptul, fara sa joace vreun rol. Dar pentru una dintre cele mai vizionate emisiuni de moment, Burtos a facut mai mult decat fata. A fost sarea si piperul, zambetul de pe gura telespectatorilor. Daca ajung in Cluj ma duc cu siguranta sa il vad la teatru. Promite mai mult decat s-ar crede.

Juriu:

Mihai Petre – Ca de obicei, obraznic, le zice verde in fata, se crede un superior, pe alocuri usor antipatic, aer de diva… hei… are dreptate. Fara el, nu am fi stiut cu cine sa votam. Busola juriului a fost la el. Obiectiv si la obiect. Scurt si concis. De apreciat, ca intotdeauna.

Andra – Nu am crezut ca va face fata. A nascut si a fost parca mai radianta si mai ambitioasa ca de obicei. Numai pentru faptul asta si este de apreciat. In rest, nici macar la concurentii care cantau nu mi s-a parut a avea un discurs sau ceva interesant de spus.

Andi – Dl Moiesescu este si va fi in continuare un trendsetter social. Asa e el. A sustinut originalul si unicitatea in talent acolo unde le-a gasit. Flerul pentru cei care merita sa fie auziti este la cote foarte inalte. Eu l-a multi nu le-as mai fi dat vreo sansa. El i-a chemat la Apropo. Bravo, Andi! Multumim. Dar, juriul ar fi fost extrem de fad fara Mihai Petre. Cred ca in viitor as vrea sa vad mai multa verticalitate in direct de la ceilalti doi.

Concurentii (finalistii) : Nu stiu daca i-am tinut minte pe toti dar asta e.

Ianau – ala cu vocea pitigaiata – talentul sau nu este cantatul, nu este muzica este etalarea acelui tipat, pe care pe viitor daca l-ar controla mai bine ar castiga mult mai mult decat marele premiu.

Cristina&Alina – Voci bune, pe alocuri le-au scapat vocea si chiar au falsat si s-a simtit. In schimb stiu sigur ca Cristina se intretine foarte bine din cantarile de la nunti. Talentul muzical nu le lipseste, dar nici nu e spectaculos.

Dinu – Spalator Man – o voce frumoasa dar este o imitatie. Omul are ureche muzicala, are voce, le combina foarte bine dar el nu canta, imita melodiile si tonalitatile pe care le aude. Le imita foarte bine. Daca l-ar fi pus sa cante o alta melodie in interpretare proprie s-ar intelege ce vorbesc. Dar oricum prin puzderia de asa zise vedete autohtone este peste multi.

Ballance – baietii aia sunt foarte bine antrenati. Iar felul in care folosesc elemente de gimanstica in acrobatie este de admirat. Nimic mai mult insa. Insasi structura numarului lor pentru un ochi neavizat poate insemna o magie, dar pentru un gimanst de performanta, nu e decat o scamatorie.

Rebeca – o voce deosebita, ramane de urmarit.

Cosmin beatbox – un copil extrem de talentat.

Akikai – au incercat, nimic de zis. Daca faceau ce fac calugarii shaolin la reprezentantele lor cu aceasi fermitate in miscari si acelasi geniu al miscarilor as fi zis ca merita mai mult decat premiul cel mare. Cine nu stie ce vorbesc sa isi aduca aminte de reprezentatele shaolin difuzate de Eurosport acum ceva ani.

Medeea – Sa fim serios. Nu are cum sa devina sport olimpic. Iar ca ea sa deschida o scoala de dans la bara in Romania… ori ar fi dat faliment ori ar fi trimis sute de dansatoare gata pregatite in Italia etc. Cine e parinte de fata, si-ar fi dat fata la un asemenea sport? Eu sunt barbat, deci ar trebui sa-l sustin. Sunt si parinte, de baiat ce-i drept, dar nu as vrea sa-mi vad fata in nu stiu ce local dansand la bara. “Si acum domnilor, fosta mare campioana olimpica la gimnastica la bara, va urca pe scena barului nostru intr-o reprezentatie sexy!”. Au fost destul gimanste care s-au dezbracat pentru bani. Nu vrem o disciplina care sa le adune pe toate.

Familia Luca – un show simpatic, dl Luca este foarte spumos iar doamna se invarte mai mult ca oricine am vazut vreodata. Dar de aici si pana unde sunt ei mari folcloristi?

Adrian Tutu – dupa ce a cantat a 3a oara, mi-am zis ca el e cel care merita. Nu stiu cat de manufacturata e povestea lui. Cat si-a bagat coada generatia ProTv, dar l-a cum l-am vazut nu cred ca prea mult. Omul e orfan, s-a intretinut destul de devreme singur. Poate ca e doar un alt golanas de cartier, dar povestea lui a rezonat cu mine si nu numai, chiar are un mesaj de trimis. Nu cel pe care l-a obligat, probabil, presupun, Pro-ul sa-l transmita cu romania si talente si alte alea, dar este un tip talentat. Si fara a avea vreun studiu de rima sau poezie chiar a dovedit ca poate crea la comanda, daca si-a bagat mana proteveul, ceea ce este al naibii de greu. Eu, sincer, ii doresc sa se afirme cat mai tare si mai sus si sa nu se culce pe o ureche ca a castigat 120.000 euroi. Asta ramane de vazut.

Bun, de ce nu am comentat prea mult de copii. Pai, simplu. Pe Rebeca probabil o vor sustine parintii asa cum si eu il voi sustine pe fi-miu in orice domeniu si/sau talent va avea sau ii va placea, pentru ca indiferent de cat ajutor am avut eu sau nu am avut, stiu ce insemna sa fii singur sa incerci sa te ridici singur si vreau sa ii ofer suport de la inceput, chiar daca va fi ceva de genul beatbox pe care probabil unii dintre persoanele mai in varsta si chiar parintii nu l-au inteles decat dupa ce a fost sustinut la o emisiune de genul. In plus, sa-i dai banii unui copil e ca si cum le-ai da bani parintiilor, ei fiind tutore legal, care probabil sunt niste oameni de treaba, dar nu i-am cunoscut ca probabil majoritatea telespectatorilor.

Sper ca Adrian sa performeze in continuare iar, dupa opinia mea , proteveul nu a dat gres cu el, spre deosebire de alte concursuri de gen. Dar, asta ramane de vazut…

Leave a comment / Comentezi?

