Motive (dedicatie)

Se zice ca tot timpul gasim motive cand nu vrem sa facem un lucru. Dar ce nu intelege lumea este ca uneori acele motive nu le gasim, nici nu le cautam. Sunt acolo in fata noastra si le vedem in fiecare zi. Cum as putea eu sa zic ca, da, mi-ar face placere sa fiu departe cand fi-miu a facut un an. Primul an din viata. De cate ori se va mai repeta acest lucru? Niciodata. Poate daca mai facem un copil. Dar cum as putea sa zic ca nu e un motiv. Pentru mine e cel mai bun motiv, e cea mai buna exemplificare a faptului ca unele momente se pierd si cu orice mijloace si puteri, poate doare supranaturale, te mai intalnesti cu acel moment. Bine, ce intelege el la un anisor? Mai nimic.Vede un tort si niste baloane si primeste jucarii noi. El a doua zi a uitat si o ia de la capat. Dar eu. Nu as fi uitat daca as fi fost acasa. Momentul era al nostru, al familei. Ce motiv ar putea sa indeparteze acest moment? Banii, lipsa grijiilor de maine,etc.

Cat valoareaza un moment? Erau reclamele alea la mastercard parca, priceless. Un moment care tie ti se poate parea istoric, iar altuia fiindca l-a trait i se poate parea banal, devine punct de referinta. Dar, una peste alta, la peste 1000km distanta, cred, ca si altii de altfel, ca voi compensa prin faptul ca vor fii jucarii noi sau bani fara stress pentru ei. Lucruri pe care eu nu le-am avut cand eram mic. Nu in cantitati enorme. Dar cat e de sanatoasa mentalitatea asta? Atat pentru mine cat si pentru fi-miu? Sa stie toata viata ca e tata plecat si ca orice vrea ii va lua tata cand vine acasa? Sa fiu un fel de substitut pentru Mos Craciun, Nicolae si alti bosorogi cu sacu in spinare? Asta sa fie valoarea pe care vreau sa o aprecieze fi miu?

La Multi Ani! – ai un anisor si ai crescut asa de mult incat nu mi-am dat seama cand a trecut timpul. Am plecat de acasa de mai multe ori si de fiecare data cand m-am intors faceai ceva nou. As fi vrut sa fiu acolo cand faci toate noutatile si sa-ti vad bucuria si rasul pofticios si nevinovat de copil. Sa te vad cand alergi fericit prin casa si sa ma joc cu tine in fiecare dimineata. Sa razi la mine cu cei 4 dintisori (acum ai 6 cred) si sa te arunci peste mine sa te fac avion cum iti place. Cand o sa fii mai mare poate o sa intelegi, dar o sa fii prea mare sa te mai fac avion si eu prea mos sa te mai ridic in brate asa sus… Vin in cateva zile acasa si ma astept la o perioada in care voi uita de grijile zilei de maine. Nu e bine cum procedez, stiu, dar doar asa ma pot bucura de momentele cu tine si poate sa recuperez din ele. Te pupa tati!

Leave a comment / Comentezi?

