Spitalicesti

Lucruri stupide dintr-un spital din Cta:

1. Va rog intrati in salon pentru ca avem varicela si scarlatina pe hol. Am ramas fara replica; cum puii mei e posibil ca varicela si scarlatina sa circule numai pe holuri si sa nu coteasca in stanga sau in dreapta. Are un singur sens sau cum? Si asta am auzit-o si de la doctori. E posibil sa ne fi zis doar ca sa sperie persoanele ca sa stea in saloane sa nu mai se plimbe aiurea pe hol. Evident ca diversele persoane se plimba aiurea pe holuri, nu au nici un sens si nici o logica. Au venit la spital la cunostiinte la rude la copiii lor doar ca sa se plimbe aiurea pe holuri sa dea nas in nas cu varicela. Oricum fi miu a fost plimbat 2 nopti pe holuri pentru ca la un anisor doar acolo tacea si ne-a ferit D-zeu de varicela sau scarlatina si altii care au pus piciorul doar in capul holului s-au intors cu alte boli.

2. Ce cauta taticul la ora asta pe sectie? Era vorba despre mine, care eram la 6.30 dimineata pe hol asteptand doctorita, deaorece fi miu nu dormise mai deloc, nu statea jos si venisem sa il mai iau din brate de la nevasta mea, dar evident ca nu aveam ce sa caut acolo. Pai sa vina bunicii nu taticii! asa mi s-a raspuns. Deci sa inteleg ca daca am ceva in plus in pantaloni nu am ce sa caut in spitale. Multumesc pentru nota de misoginism feminin sau cum s-o numi si pentru discriminare si totodata exprimarea frustrarilor personale (probabil un sot sau un tatic mai nepasator sau cine stie) Dnei Doctor Tanase – Spitalul clinic de boli infectioase Constanta.

3. Ramaneti in continuare pentru tratament si observare. Deci, ca sa incep romaneste, explicandu-i doctoritei ca nu vine nimeni la observare de cand s-a internat sotia si copilul si tot noi ii luam temperatura si alte alea si ca stam foarte aproape de spital, astfel incat chiar ajung mai repede ca salvarea, cronometrandu-ma chiar in vreo 3 minute eram in salon si ca vin la tratament la orice ora din zi sau din noapte, tot a fost nevoie ca fi miu sa cada din patul spitalului deoarece nevasta mea mai avea putin si ii puneau si ei perfuzii- atat de obosita era – ca sa ne dea drumul la ambulatoriu.

4. Margaretoo vine un tatic cu perfuzia!!! Adica i-am scos perfuzia lui fi miu pentru ca se terminase si ma saturasem sa tot caut asistente care sa-mi raspunda ca vin imediat insemnand inca 10-15 min cateodata, fiind nevoie sa mai stea fi miu cu perfuzia oprita aiurea in tot acest timp.

5. Multumesc Dnei Stela Halchidis pentru ca mi-a atras atentia ca nu am halatel din ala de unica folosinta si ca pot face mult rau copilului unde ma duc, asta in timp ce altii negrii ca asfaltul treceau voiosi pe langa noi. Inteleg sa dai exemplu pe unu doi dar cand mizezi aiurea in tramvai pe halatele alea care nu stiu cat costa si probabil ai nevoie sa se vanda, dar nu sari calul aiurea in tramvai cand la tine in spital carcalacii sunt la ei acasa pe pereti sau pe jos de si fi-miu i-a invatat si ii arata cu degetul si face “cah”

6. Cum e posibil sa creada ca trec invizibile toate asistentele care pleaca cu 2-3 sarsanale cand se termina tura si vin la munca cu mana in cur? Am fost acolo… e jenant.

7. Tot nu inteleg asistentele de vreo 50 ani care inca mai cred ca arata ca al 20-30 si nu poarte nimic pe sub halat lasandu-si la vedere budigaii. E al naibii de incitant de abia astept sa faca nevasta mea 50 ani sa o imbrac asa :))

Ca sa nu exagerez cu aspectele negative, multumesc Dnei Doctor Ilie care l-a facut pus pe picioare pe fi miu si care e primul medic pe care l-am intalnit fara sa ia spaga. Si inca ceva pozitiv totusi, pentru ca discutam de copilasi ma bucur ca medicamentele pentru ei inca se dau si se administreaza gratuit in spital.

Leave a comment / Comentezi?

