Micile mari decizii

Nu necesita mult. Un mic gest si lumea se schimba, gandurile zboara, visele se incubeaza, viata devine alta culoara, inima o simti ca o bataie de toba. Nu a fost nevoie decat de un sms si de acolo lumea s-a schimbat, cel putin in cazul meu. As fi regretat toata viata si probabil momentul m-ar fi urmarit toata viata ca un cosmar. Acum, momentul in care am primit sms-ul este inghetat in timp si spatiu,aprins de o lumina calda si ma inconjoara si imi da aceasi putere pe care inainte de a primi sms-ul, mi-o dadeau alte vise si idealuri poate false. Totul s-a schimbat de la un singur sms. A fost noroc, vointa Lui sau destinul?

Poate daca nu raspundeam acelui sms acum as fi fost la fel sau poate un scriitor de succes sau pe alte culmi, dar in acel moment toata suflarea din mine mi-a dictat in creieri, in inima,in maini vorbele si nimic din ce ar fi putut sa-mi ofere viata nu ar fi fost la fel de pretios ca aceea sansa.

Ar fi putut sa treaca oare alti 10 ani si sa primesc aceeasi sansa daca nu scriam un simpu mesaj si oare s-ar fi schimbat ceva? Nu cred nici acum, dupa ceva ani. Pentru ca ceva in mine mi-a zis, nu, de fapt a tipat, a urlat cu disperare, si oricat ar fi fost inecat acel ceva in alte forme si fiinte, ar fi ramas tot acolo unde s-a nascut si poate s-a nascut o data cu mine.

Si din nimic, a fost totul si va fi ce va urma; scris intr-o carte simpla, pusa intr-un raft sus impreuna cu alte vieti peste care se va aseza praful dar cineva cu siguranta nu va uita sa o citeasca din cand in cand. De ce din nimic? Pentru ca acel sms era gol. Gol de cuvinte, era doar un ecran verzui la acea vreme cu un nume. Numele persoanei care l-a trimis.

Cu toate astea am inteles, intr-un final, ca ceea ce are fiecare dintre noi, mai puternic, este ceva ce nu ne poate fi extirpat din fiinta umana. Libertatea, puterea mintii, puterea fizica, experientele de viata duc la decizii mici sau mai mari, insa la final cel care conteaza este tot liberul arbitru. Si nici cum The Adjustment Bureau.

PS: Unele lucruri sunt scrise undeva, unele pot fi sterse altele nu, dar nimeni nu ne va impiedica sa le citim sau nu.

Leave a comment / Comentezi?

