Movie Update

Limitless – Bradley Cooper castiga mai mult per film de ceva vreme incoace. Ideea filmului este de urmarit si oarecum, la final intuintiva.(nici macar nu stiu dk exista cuvantul asta in Dex). Un tip ia un drog care il face un fel de geniu. Evident ca drogul are si efecte secundare. Robert DeNiro incepe sa joace doar pentru bani in ultima perioada; dar o face bine.

The Rite – Anthony Hopkins ramane la fel de vertical atat la propriu cat si la figurat in filmele sale. In cautarea adevarului un tanar preot il gaseste pe Hopkins – preot – in Italia ocupandu-se de exorcizari. Actorul in rolul principal pare sa fie Hopkins care ii cam fura prestatia celuilalt.(nu i-am retinut numele)

Orfana – Un horror incredibil. Nu am retinut numele nici unui actor dar destul de bine interpretate. Ideea care se releva numai la final, ca in majoritatea “horrorurilor” mi se pare atat de fin aleasa incat te lasa sa o intuiesti dar nu ti se spune decat la final.

X-men – First Class – Am fost si sunt un fan al filmelor Xmen; il recomand doar celor care sunt fani. Restul nu o sa inteleaga nimic. Jennifer Lawrence care o interpreteaza pe Mistique este incredibil de bine aleasa. Scenariul adaptat dupa comics urile de la Marvel este bine redat in film, dar sfarsitul si modul in care se desfasoara actiunea sunt previzibile.

Hall Pass – Owen Wilson promitea atat de mult… pacat ca s-a transformat intr-un Adam Sandler mai tanar un pic. Un film fad si previzibil cu prea multa vorbarie cand ideea de a avea liber o saptamana din casatorie se putea materializa intr-un film de gen Hangover sau ma rog alte idei. Slab

The Company Men – Dupa ce l-am vazut mi-am deschis Ejobs-ul si am cautat. Asa din instinct. Nu stiu daca asta era efectul scontat de ei dar eu asta am facut. Merita vazut, actorii nu sunt extraordinari, Tommy Lee Jones a imbatranit, Beniffer e slab rau, poate doar Kevin Costner sa ridice un pic jocul.

Source Code – M-a tinut lipit de ecran. Un film care exploateaza una din teoriile lui Einstein despre space-time dusa la un extrem incredibil. Mai intai informativa despre teoria lui Einstein si cele adiacente si care au urmat dupa a lui si dupa aia uitati-va la film o sa-l pricepeti pana la capat. Un fel de Ziua Cartitei dar mult mai complex.

Blitz – Jason Statham bate ce bate, dar nu prea se arata in filmul asta. Un dinozaur in politia britanica, locul care ii convine cat mai bine, atat ca actor cat si ca personaj, filmul devine un pic serios si sarcastic aratand neputinta politiei in anumite cazuri si totusi finalul este neasteptat, te loveste exact ca personajul intruchipar de Jason de iti vine sa zici: Si gata asta a fost? Dar gandul tau urmator va fi ca de ce nu s-ar intampla asta si in real life. Totusi filmul nu arata indeajuns teoriile despre spaga si mita din politie.

Din ce am mai vazut, comedii romantice si alte aleea dar nu sunt decat uitat  ca sa treaca timpul cand nu ai ce face….

Failure to Lunch, Burlacul(mai vechi), True Grit, Wild Child, Lincon Lawyer etc

Leave a comment / Comentezi?

